14/4

Har lyssnat på vår bebis hjärta idag, underbart! <3
BM mätte magen, låg en bit över normalkurvan men det var ingen fara. Hon tyckte jag hade en "fin graviditet". Magen var fin och bebis och jag mår bra :) Kanon!

Hittade en vagga på blocket iförrgår, var och hämtade den igår!
Kunde ju inte låta bli att plocka fram täcke, kudde och lakan och provbädda. Ställde in den i sovrummet så att vi ser hur det blir. Längtar ännu mer! Måste tvätta lakanen snart så att det är klart i god tid... och självklart är det kossor på :)
Mikael lyfte upp stumpen för att prova, han ville öva lite. Stumpen älskade det! Tycker det är ett gott tecken, tycker han om den borde bebis tycka om den!

Imorn är det sista dagen sen har jag gett mig själv påsklov ;) Martina ska följa med hem och sova över imorgon oxå, myyysigt :)

Ta hand om er
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0