5/4

Det har varit en lugn beredskap hittills, har jobbat lite men inget överdrivet!

Just nu är jag trött, hade jag lagt mig ner hade jag somnat med en gång! Känns som om att jag skulle kunna sova i flera dygn. Vädret gör ju inte direkt att man känner sig piggare, grått och blött...
Idag måste jag skicka in papprena till försäkringskassan. Tar ju trotts allt 30 dagar innan man får reda på om det blir beviljat eller inte.

Är ledig på fredag, skönt! Sen jobbar jag i en vecka sen är det Påsklov för mig ;) har tagit semester hela påskveckan. Känns som om att det är väldigt behövligt!

har dess värre inget roligt att skriva idag, kanske nästa gång...

Ta hand om er
/ Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0