6/4

Idag har vi haft frukostmöte på jobbet, hela VA avdeliningen var här. Man tänker inte alltid på att vi är ca 50 st och inte bara dom få vi är här på Skansverket.
Fick ett recept utav Lasses fru idag, Dumlegrottor, världens godaste kakor! Måste baka när jag kommer hem, eller kanske imorgon.. Iaf innan helgen! Får någ göra dubbel sats då jag misstänker att dom kommer ta slut väldigt fort!

Älskling håller på med ett "hemligt uppdrag" som han så fin kallar det. Jag får absolut inte reda på vad det är. Allt han säger är att det är till mig och att jag kommer bli glad utav det. Jag är så nyfiken så att jag spricker snart!
Jag vill inte vara på jobbet idag, vill bara hem och pussa på min älskling! Tur att klockan snart är fyra, eller aa om tre timmar iaf.

Ta hand om er
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0