Fredag

Idag går jag på "påsklov", UNDERBART! Behöver en veckas vila!
Ska hämta kära syster om en timme. Ska duscha först.
Tänkte vi skulle stanna på Maxi och handla lite på vägen hem. Inget Fredagsmys utan god mat och dryck?

Har mått lite små illa hela dagen idag. Illamåendet har varvats med sura uppstötningar och en konstig känsla i magen, lite som att ha håll... Det kanske är bebis... Vad vet jag? Känner mig iaf allmänt hängig när man mår illa. Hoppas det släpper snart!

Imorgon bär det av till Göteborg, ska till baby&barn mässan. Kommer bli roligt. Ska ta med mig Carolina så Mikael får passa pojkarna :) Har förvarnat henna om att det inte går så fort när jag går nu för tiden... Så hon får ha tålamod ;)

Ta hand om er
/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0