Måndag

Jaa då har man påsklov, magsjukan har övergett mig och jag har fått tillbaka min energi! Skönt.

Vilket underbart väder det var igår. Mikael grejade med en sten mur och jag satt och tittade på. Kännde mig fortfarande lite hängig igår så jag orkade faktiskt inte hjälpa till.. Fint blev det när han blev klar iaf!
Mamma, Martina och lillkusinen kom förbi en snabbis och sa hej på kvällen :)

Idag är det underbart väder. Vill vara ute... Men det finns så mycket som skulle behövas göras inne. Meeen det är ju inte varje dag solen skiner så jag tar nog med mig bebis byrå ut på trappen och försöker slipa ner den. Om jag har tur kanske jag hinner måla den oxå. Håller tummarna :)

På lördag kommer familjen hit och äter påskmiddag, de flesta utav dom iaf! Har börjat skriva inköpslista men det står helt still... Vad brukar man äta egentligen??


Jag och Mikael låg i soffan igår, bad han titta lite på magen och rätt som det var så var det någon som sparkade till rejält.. Hehe såg inte om det var en fot eller hand men det var iaf nånting som inte brukar vara där ;) Underbar känsla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0