10/3

Torsdag idag.
Vaknade imorse och var helt övertygad om att det var Lördag, men fan vad fel jag hade.
Det var bara att dra sig upp ur sängen, ta på sig kläderna och åka till jobbet! Jag som ville ligga i vår varma säng idag och bara ha de skönt! Men... Det är ju bara idag och imorgon kvar sen kan jag sova hur länge jag vill. Förutom att jag måste upp och kissa hela jävla tiden! Suck... Men det är det värt i slutänden!

Bebisens rörelser blir allt tydligare för varje dag, bara längtar tills den dagen att Mikael får känna det! Hoppas att det inte dröjer allt för länge.

Nu är det frukost här på jobbet, blir till att äta mina mackor sendan fortsätta jobba.
Ikväll blir det förhoppningsvis "skåpuppsättning" i vår tvättstuga och en god middag.

Ta hand om er
/ Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0