18/3

Fredag igen... Veckorna går fort!
idag ska vi hämta tapeterna och sysselsätta oss med det. Hoppas att allt blir klart denna helgen!
Får fjäska med BG så att han kommer och hjälper oss.
Ska nog öven förska slipa ner våra köksmöbler så jag kan få målat dom någon gång! Dom förstör hela köket just nu.

Annars hoppas jag på att detta kommer bli en ganska lugn helg! Greja hemma och kanske mysa lite i soffan emellanåt... Kanske någon god mat :) Bjuda mamma på middag kanske, det brukar vara uppskattat... Om hon vill komma hem till vårat kaos vill säga :)
Någon som har ett bra tips på något recept kanske?

Mikael är det bästa jag vet! Han är helt underbar min fisk. Och jag kan garantera er att han kommer bli världens bästa pappa till vår mini Gedda <3


Ta hand om er
/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0