24/3

Veckorna bara rusar iväg, redan Torsdag igen!
Igår fick vi upp dom nya skåpen i tvättstugan så nu är det inte mycket kvar. Skönt!

De resterande dagarna denna vecka kommer vara fullbokade av massa roligheter.
Imorgon ska jag och nägra till ifrån jobbet på vårat fackförbunds årsmöte, låter inte så lockande, men det hela avslutas med ett uppträdande av Måns Möller och skaldjurs buffé :)
Lördagen blir det middag hos min kära moder tillsammans med Gammel Moster Agnetha och Åke. Ska blir riktigt kul att träffa dom igen, var så längesen nu!
Söndagen ska jag se när min lilla söta kusin ska skridskouppvisning, sagor på is tror jag det hette. Om jag inte minns fel så skulle hon vara dalmatin :)

Verkar som att det kommer bli en undebar helg <3


Just nu är livet underbart, om man bort ser ifrån halsbrännan och ryggont emellanåt!
På Lördag är jag i 23 veckan, fattar inte var alla dessa veckor har tagit vägen? Känns som om att det var igår jag kissade på stickan och den visade +. Hoppas att resten går lika fort så vi snart har vår bebis hos oss!

Ta hand om er
/ Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0