31/3

Har precis ätit lunch, idag blev det våfflor! Bettan gör nämligen ärtsoppa och våfflor varje Torsdag, men jag avskyr ärtsoppa så för mig duger det med bara våfflor :)

Det är redan sista Mars, förstår inte var tiden tar vägen??


Jag brukar oftast gå och lägga mig när klockan är 20:00 på kvällen men denna vecka har jag varit uppe till 22 ett par dagar. Känns skönt... man får ju gjort lite mer då!
Vi fick ett litet ryck där hemma igår. Har jag sagt att vi skulle ha tapetserat i säkert två veckor nu men det hade fortfarande inte hänt något. Men tanke på att varken jag eller Mikael aldrig har tapetserat själva så ville vi att svärfar skulle hjälpa till.. Men det blev aldrig riktigt av. Men igår då jävlar. Vi tog saken i egna händer och fick upp alltihop, snyggt blev det, vi kan numera tapetsera och det bästa utav allt var att vi inte skrek åt varandra en enda gång! Var livrädd för att vi skulle bli ovänner pga att vi blev stressade osv. men allt gick jätte bra!
Får försöka få ett kort när vi har fått allting på rätt plats!

Gick på beredskapen idag, hoppas för guds skull att det blir en lugn vecka.. Har faktiskt ingen direkt lust med massa övertid!


Ta hand om er
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0