Lördag

Underbart! Solen skiner, grillen är framme, köttet ligger i marinad och min underbara mor är på väg hit. Kan det bli bättre??
Har vart uppe sen 7:30 idag, brukar vakna den tiden på helgerna.. Man får så mycket gjort då.

Birger är här, eller nää inte just nu... han och Mikael fick åka och hämta skruv så att vi kan sätta upp nytt tak i tvättstugan! Efter dom har gjort det har forthoppningsvis spacklet torkat så vi kan börja med tapeterna.
Dum som jag är trodde jag att man kunde börja tapetsera med en gång, men det var vist en hel del jobb innan :)
Men det är på G iaf!

Får väl se om Carolina kommer hit sen.. Tror hon var öl törstig! Hehe... Verkar inte som om att hon är den enda som är det när solen tittar fram! Själv får jag hålla mig till vanlig hederlig läsk, inte mig emot.

Tänk vad mycket underbara leenden som solen för med sig! Den borde visa sig oftare.

Ta hand om er
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0