Tisdag

Ibland tänker jag för mycket på alla andra och för lite på mig själv, när ska jag lära mig?


Sitter på jobbet och försöker fylla i min ansökan om Graviditetspenning. Det är inte den lättaste uppgiften!
Jag är inte den bästa människan på att beskriva saker!

Halsbrännan sitter i för jämnan, köpte gaviscon som BM rekomenderade... Det funkar, men vill inte ta det för ofta!
Tur att man glömmer bort alla jobbiga saker när man tänker på vad vi kommer att få till oss i sommar.
Igår när jag låg i sängen så kände jag sparkar, handen låg på magen och den var någon som slog till den ;)
Underbart!


Kommentarer
Postat av: Anna

Novalucol funkar bra mot halsbrännan också, Den är väl beprövad för gravida och den fungerar skit bra för mig.

2011-03-31 @ 09:45:25
Postat av: Therese

Har provat den med, hjälpte dock bara kortare stunder.

2011-03-31 @ 13:16:48
URL: http://tenglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0