Tisdag

Har varit dålig uppdatering under helgen, men det får ni stå ut med!

Min helg har varit undebar. Har tillbringat den med underbara människor som jag älskar!
Lördagen så plockade vi lite hemma helt plötsligt ringer det på dörren, då står Kevin, Linus, Carolina, Viktoria och Joel utanför. Dom ville bjuda på fika och det kan man ju inte tacka nej till! fick gosat lite med lille Linus oxå :)
På kvällen åkte vi till park och åt middag med syster, Joel och Patrik! Massa kännt folk. Träffade fina Emma oxå, alltid lika glad! Maten var suverän och trötta blev vi.
Söndagen lånade vi Kevin och åkte till Bullar'n, hälsade på Mikaels föräldrar fick fika och klappade kalven... Så mjuk och go!
Helgen har helt enkelt varit underbar! <3

Igår åkte vi till ULLARED, jösses vad mycket grejer man köper! Men kul var det. Fick köpt lite grejer till bebisen.. Bla en kossa som spelar musik, så söt! Jag älskar kossor, och bebisen i magen!
Fick även beställt tapeter till tvättstugan, fy fan va snyggt det kommer att bli! Så nu blir det forhoppnignsvis färdigt till helgen, om dom har kommit då! Håller tummarna :)

Nu har jag och Jessica äntligen fått till det, så idag ska vi fika :) ÄNTLIGEN! Hon är i vecka 19 nu så hon är inte långt efter! Ska bli kul att se hennes mage :)

Ha en underbar dag i solen!

Ta hand om er
/ Therese


Magen för några veckor sedan <3

Magen för några veckor sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0